top of page

Salgsbetingelser – som gjelder for handel med GLAM2L AS Her finner du de betingelser som gjelder for handel med GLAM2L AS via lashrehab.no 1. Firma Organisasjonsnavn: GLAM2L AS Organisasjonsnummer: 825 361 812 Telefon nummer: +47 96 96 96 09 Epost adresse: info@lashrehab.no Juridisk adresse: skippergata 18.0152 Oslo 2. Bestilling Du kan sende inn din bestilling av varer via www.lashrehab.no og ved å velge den/de varer som du ønsker å kjøpe. Deretter går du til betalingsmodulen for å betale. Alle priser er i norske kroner (NOK) og inklusiv 25 % mva. Via Vipps og Klarna del betaling kan du enkelt velge å betale omgående eller med Stripe betalingsløsningen for Visa, Amex og Mastercard.GLAM2L AS sender varen(e) hjem til deg. Når du legger inn en bestilling, tilbyr vi at du kjøper de valgte produktene i overensstemmelse med disse betingelsene. Når GLAM2L AS aksepterer bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse som sendes til den e-postadressen som du oppga på bestillingsskjemaet. Selv om GLAM2L AS bestreber seg på å levere alle produkter som er oppgitt i ordrebekreftelsen, kan det oppstå situasjoner hvor GLAM2L AS ikke kan levere produktene, f.eks. (i) fordi produktene ikke lenger er i produksjon eller (ii) fordi det har vært feil i prisangivelsen på nettstedet. I slike tilfeller vil GLAM2L AS kontakte deg og foreslå eller eventuelt å levere et annet tilsvarende produkt. Hvis du ikke er interessert, vil GLAM2L AS annullere bestillingen av de produkter som ikke kan leveres og trekker fra kjøpesummen for disse produktene. Utover dette kan du ikke gjøre noen krav gjeldende overfor GLAM2L AS. 3. Priser Prisene på produktene kommer frem på nettstedet samt i «kassen/handlekurven», og på ordrebekreftelse. Alle priser er i norske kroner (NOK) inkludert mva. 4. Betaling GLAM2L AS er opptatt av en 100% trygg og sikker handelsopplevelse. Alle kjøp som gjøres via GLAM2L AS vil trygt behandles med Vipps eller betalingsløsningen Stripe for kortbetaling via VISA, Mastercard og AMEX. Betaling skjer umiddelbart i «checkout» funksjonen til nettbutikkløsningen. 5. Levering Det leveres kun til adresser i Norge for bestillinger i nettbutikken. I henhold til betingelsene i punktet Priser, vil GLAM2L AS levere de produktene som er bestilt og oppgitt på ordrebekreftelsen. Den normale leveringstijden beregnet til 1-3 hverdage fra du mottar ordrebekreftelse. Er varen forsinket eller i restordre, vil du få beskjed om forventet leveringstid via e-post. Levering skjer kun på hverdager. Transportøren vil kontakte kunden før levering. Hvis ingen er på adressen når varen leveres, vil varen tas med igjen og en melding fra transportøren legges i postkassen. Du må ta kontakt med transportøren for å avtale nytt leveringstidspunkt. Om sendingen sendes med posten vil du motta bekreftelse og sporingsnummer når din ordre sendes slik at du kan følge forsendelsen. Hvis det oppgis på ordren at varen kan stilles ved døren, overgår ansvaret for varen til kunden i det øyeblikket transportøren stiller varen ved den av kunden oppgitte leveringsadresse. 6. Fraktpriser Vi har gode frakt betingelser. Nøyaktig fraktpris vil du få oppgitt før du betaler. 7. Angrefrist Du har 14 dagers angrefrist/returrett fra produktet er levert. Hvis du vil benytte retten til å returnere et produkt, er det en god idé at du kontakter GLAM2L AS via kontaktskjema på www.lashrehab.no. Deretter må du for egen regning sende produktet tilbake til følgende adresse: GLAM2L AS, Skippergata 18,0152 Oslo. Når du sender et produkt i retur, må det være i samme stand som da du mottok det, og det må være i original og uåpnet emballasje. Du får pengene tilbake så snart vi har mottatt produktet i retur og sett at det er som nytt. Pengene vil etterfølgende refunderes via Bankkonto. 8. Feillevering og defekte varer Sjekk leveringen med det samme du har mottatt den. Hvis du mot forventning skulle motta feil eller defekt produkt, må du raskest mulig orientere oss per e-post info@lashrehab.no merk hva feilen eller defekten består av. Sørg for at ordrenummer vises tydelig i e-posten. 9. Ikke hente varer Om du ikke henter din forsendelse vil du bli fakturert kr 500 inkl mva som dekker returporto + administrative kostnader. Deretter returneres varen til GLAM2L AS. 10. Reklamasjon GLAM2L AS følger norsk lov for reklamasjon. Feil på vare skal reklameres via reklamasjonsskjema så snart feilen er oppstått via nettsiden. GLAM2L AS står for frakten inn og ut, men hvis du hever kjøpet må du stå for returen. Kvittering skal medfølge for å styrke garantien. Observere at garantien kun dekker funksjonsfeil på produktet. 11. Forbehold Vi tar forbehold om utsolgte produkter, pris- og korrektur feil, samt manglende leveranse fra våre leverandører. 12. Forbruker sikkerhet Som kunde hos volohair.no – GLAM2L AS – har du alltid de rettigheter som fremgår av Forbrukerrådet. Du kan lese mer om Forbrukerrådets veiledning her. http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon

bottom of page